Har roligt men har skrattångest

Dagens konstigaste och roligaste kommentar fick jag av José vid frukostbordet. Han sa nämligen att jag skrattade likt Svempbob fyrkant! Jag har aldrig sett något avsnitt, så jag hade ingen aning om hur han skrattar. Så jag var tvungen att kolla upp detta. Så här är ett klipp... Jag hoppas verkligen att ni håller med mig om att vi inte alls har lika skratt!! Då får jag ångest på riktigt...

 



Det har varit en riktigt rolig skoldag idag! :) Jag har vävt på en sjal, broderat, testat randning till en julduk och haft teori. Det var kul att äntligen få väva på något jag själv ska få. Vi får se om det räcker till en sjal, men något lär det bli :P

Jag ska snart tillbaka till vävsalen och göra färdigt broderiet och kanske väva lite mer. Det är så skönt att kunna vara där på kvällen helt för sig själv.

Lite senare kanske jag ska titta på film igen, eller spela spel med mina grannar. Jag har tur att de är lika spelgalna som jag :)



Kanske kan detta bli en fin julduk? Jag ska spåna vidare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0