Snart, snart helg!:)

Det slog mig precis att jag snart gått här i tre veckor=snart en månad! Hjälp, vad fort det går! Jag trivs fortfarande, allt blir bara bättre och bättre! Kursen blir roligare och man lär känna människorna mer. Men det ska också bli skönt med helg och att få åka hem. Ska bli så kul!

Sista passet idag hade vi massage. Vi fick då lära oss taktil massage och vi fick massera varandra två och två. Jag brukar inte gilla massage, så jag var mycket tveksam till detta. Men jag ville testa i alla fall, och det gick bra.

Det är väl bäst att börja packa snart, så att det blir gjort. Men först ska jag njuta av mammas hembakta blåbärspaj med vaniljsås till. Mums!

Jag hoppas att ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, massage! Hoppas ni fått läxa att testa på någon i helgen. I så fal ska vi försöka fixa nån!!!

2009-09-10 @ 21:09:54
Postat av: Caroline

Vad skönt det lät. Blir nästan lite avundsjuk, jag är så öm i ryggen just nu så jag skulle behöva det ;)

Massa kramar och jätteskönt att du trivs!

2009-09-10 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0