Och helgen gick fort, som vanligt

Helgen har varit bra tycker jag. Jag var på festen i fredags. Det var inte så mycket folk, men det var kul att sitta och prata lite.

Annars har jag väl inte gjort så mycket i helgen. Igår satt jag vid datorn, handlade mat och vävde klart sjalen. På kvällen tittade jag på film här på rummet.

Idag så har jag sytt, lagat mat, suttit vid datorn mm. Jag har dessvärre inte städat rummet, som egentligen var första prioritet denna helg.  :P Ja, då får det bli i början på nästa vecka i alla fall. Varför skjuter man alltid upp sådana saker? Man tror väl att man ska få mer lust eller ork med det senare, men icke!

Nu ska jag sortera tvätt, för jag ska upp och tvätta imorgon bitti innan skolan börjar. Har tvättid på min egentliga sovmorgon. 

Det gör mig ingenting att det är måndag imorgon. Jag ser fram emot den här skolveckan. Jag tror det kommer att bli riktigt kul. För jag hoppas att jag och C äntligen får sätta upp vår egen väv och snart komma igång och väva våra egna sjalar. :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0