Snurrig måndag

Jag tycker inte att jag fått något gjort ordentligt idag. Allt har bara blivit halvdant. Eller ja, i alla fall efter lunch. För jag började dagen med att tvätta och på första lektionen tog jag ner väven och städade och dammade av vävstolen. Så imorgon ska jag och C äntligen börja sätta upp vår väv. :)

Men efter lunch blev det inte mycket gjort. Jag gjorde lite småsaker på lektionen bara och broderade lite på sista lektionen. Jag vart så trött i slutet! Så när jag kom till rummet sov jag en stund. Efter det gick jag till skolbiblioteket, och när jag var där ringde S, så då gick jag tillbaka till mitt rum för att prata med henne. (hittade ändå inget att läsa). Och när jag kom tillbaka ringde väckarklockan för fullt. :P Hade säkert ringt i 20 minuter haha Sedan gick jag ner till sysalen för att sy färdigt en sak, men då ringde S igen (ett trevligt avbrott dock) och vi började göra upp planer inför helgen. Jag kanske får besök! :D Men efter vårt samtal hade jag ingen lust att sy längre, utan började planera helgen lite. Så jag sydde aldrig klart det där och jag har inte städat rummet och lagade ingen ordentlig kvällsmat som jag hade tänkt. Som sagt, allt blev lite halvdant idag, men så blir det ibland. :P

Men nu har jag något roligt att se fram emot!:)


Kommentarer
Postat av: Agneta

Känner igen de där halvdana dagarna.....de blir såna....fler och fler på något sätt....



Hoppas du trivs och har det bra. Jag smygläser lite om dig här i bloggen :)

2009-09-24 @ 08:47:06
URL: http://agge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0