Äntligen!

Snart, snart är det fredag! Som jag har längtat! Jag får nämligen besök av Sara i helgen! :) Hon kommer imorgon och stannar tills på söndag. Det ska bli så kul! Så nu håller jag på att fixa till det sista här på rummet, så att det är rent och snyggt när min gäst kommer. 

På lördag tror jag vi ska till Kupolen och vi kanske går ut någon kväll. Ja, vi får se, något roligt hittar vi säkert på :) Det är fest här på internatet igen som vi kan gå på också om vi vill. Vi får se vad som händer :)

Jag hoppas ni alla får en trevlig helg! Det ska i alla fall jag ha :P

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni får det riktigt kul! Nästa helg måste du komma hem!

2009-09-25 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0