Stressigt värre

Jag stressar som en galning för att hinna klart med projektarbetet! Så det kommer inte att vara så mycket aktivitet här den närmaste veckan heller är jag rädd...

Jag kommer inte ihåg om jag skrivit det, men i skolan håller vi treor på med en poängjakt. För att vi ska ha lite kul så här i slutet. Då är det vissa saker klassen kan göra som ger ett visst antal poäng. Så idag var vi utklädda i skolan . Vi var "nördar/töntar" och var lite allmänt töntigt klädda med stora glasögon, skjorta nedstoppad i byxorna, fula slipsar med mera. Vi sjöng också i matsalen och gick följa John tåg i cafeterian med sång. Innom kort kommer det komma upp bilder på detta i vår nya klassblogg om någon är intresserad. Det var en rolig dag. :-)
Trevlig helg!

Nu, Back to work...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0