1 maj

Jag hoppas att ni alla hade en trevlig Valborg! Det hade jag. Jag och Nathalie var bjudna till Caroline där vi grillade och hade det mysigt. Sedan gjorde vi oss i ordning för att gå ut. Men Mastis blev en besvikelse. Det var rätt mycket folk, men det hände inte så mycket. Men, men vi får gå ut någon annan gång helt enkelt. Men vi hade det trevligt där ändå, blev mycket prat och skratt.

Ikväll kommer tjejgänget hit (nr 2) för att fira min födelsedag lite i efterskott. Det ska bli roligt, det var längesedan vi träffades allihop. Men inan dess har jag lite att fixa med. Jag ska städa mitt rum och resten av övervåningen, fixa med maten, duka och sådär. Sedan hade jag också tänkt att jag skulle ha tid att arbeta med projektarbetet, så det hoppas jag att jag hinner. Har 20 dagar kvar att arbeta med det, så det är lite stressigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0