Hopp om en ljusare framtid

Tack alla för era kommentarer:-) Och fortsätt, ni som inte har läst inlägget än *pekar neråt*, skriv gärna en kommentar ni också.

Igår blev jag klar med den ena utav rapporterna i alla fall. Den skulle lämnas in senast 24.00 och jag blev klar 23.10. :-) Men jag hann ju i alla fall... Så nu är det bara religionen kvar där diskussionen ska skrivas klart. Den ska lämnas in på måndag. Vi fick mer tid, det var bra. Hade tänkt att jag skulle jobba med den idag och eventuellt bli helt klar, men jag hade ingen energi för det idag. Kroppen tar ut sin rätt. Man orkar inte plugga hela tiden flera dagar i streck, som jag har gjort för att hinna. Så jag har lyssnat på musik och läst en del. Men jag har fått lite gjort. Jag ska försöka jobba lite ikväll. 

Om drygt en timme är det Earth Hour. Jag hoppas att ni är med när världen släcks ner. Jag har anmält mig till att vara med och göra min insats för klimatet. Gör det du också!

Jag ska sitta och läsa i stearinljusets sken...

Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0