Let's dance

Det var så roligt i lördags kväll! Både hemma hos Sara och när vi gick ut. Där träffade jag även andra som jag känner och som jag pratade med. Jag har fortfarande träningsverk i benet efter allt dansande! ;-)

Till min stora besvikelse gick ju inte Star Pilots vidare. Så nu hoppas jag att EMD vinner alltihop, för deras låt tyckte jag var riktigt bra. Men det är många bra låtar i finalen tycker jag.

Ikväll ska jag plugga lite och fixa med papper till sommarjobbs ansökan. Det börjar bli lite bråttom med det nu. Jag har bestämt mig för att söka sommarjobb inom äldreomsorgen. Jag vet inte riktigt om jag skulle klara av att hjälpa till vid duschning och toalettbesök och liknande. Men jag har bestämt mig för att söka och om jag får jobbet och inte tycker att det känns rätt, så får jag väl tacka nej helt enkelt.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, dags att jobba.

Kommentarer
Postat av: natta

du ser ju jättesöt ut! men om du absolut vill, så tar jag bort den . :P kanske ..haha

2009-03-10 @ 19:40:20
URL: http://kellynathalie.blogg.se/
Postat av: natta

du ser ju jättesöt ut! men om du absolut vill, så tar jag bort den . :P kanske ..haha

2009-03-10 @ 19:40:21
URL: http://kellynathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0