Igår

Oj då. Nu var det ett tag sedan jag skrev igen... Så jag får först säga att vi hade det bra i Halland och att det var roligt att träffa släkten. Jag fyndade lite på Ullared också :-)  Men mamma hade otur och fick någon form av magsjuka igen, så hon mådde inte så bra på halva "semestern". Det var ju så synd, nu när vi hade åkt bort och skulle ha roligt. Ja, ja det är sånt som händer.

Nu måste jag få berätta lite om mina framsteg med bilkörningen :-) Jag hade en körlektion i tisdags och allt gick jättebra! Det blev jag lite förvånad över, för då hade jag inte kört på över två veckor. Igår hade jag en till körlektion och det gick väl rättså bra. I slutet fick jag nämligen för första gången köra inne i centrum! Jag var rädd, men vi klarade det! Allt gick kanske inte så jättebra, men det var ju mitt första försök.

Efteråt var jag helt slut! Jag fick vänta på mamma ett tag innan vi kunde åka hem. Då satte jag mig på ett cafè och drack varm choklad med vispgrädde, marsmellows och chokladsås. Det gjorde susen!

På kvällen kom mormor och morfar hit och vi firade mormors namnsdag, Ebba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0