Stora och små val

Igår var det klassfest. Vi var väl ungefär halva klassen. Många har väl mycket att stå i nu när det är mindre än en vecka kvar till den stora dagen. Senare på kvällen drog vi till Mastis. Det var en rolig kväll! :)


Idag har jag varit duktig och varit iväg och röstat. Hoppas ni också har gjort det! :-)  Jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer idag. Jag har några kort jag behöver göra, men jag känner inte för det nu. Jag borde packa upp och göra i ordning min kamera som jag fått i studentpresent, så att den är klar att använda på fredag. Det ska jag nog göra nu.

Lite senare ska jag också prova att locka håret på diverse olika sätt. ;-) Får se om jag får till det på något sätt. Måste öva lite, för jag tror jag ska ha lockigt hår på studentdagen. Mormor sa att jag absolut inte fick platta håret, för hon tycker att det är så fult när man har det.. Hon hade tydligen sett när Charlotte Perelli hade haft det och hon hade tyckt att det såg för bedrövligt ut. Så för familjefridens skull får jag väl ha lockigt hår. Haha ;-) Ja, undrar vad det är för "nymodigheter" man själv inte kommer att gilla när man blir gammal.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0