Imorgon blir jag student!

Det är helt otroligt! Imorgon tar jag studenten! Man kan liksom inte ta in det, det är så stort! Det är ju den här dagen man har längtat efter och planerat så länge. Och den är imorgon! :-D Det ska bli så roligt!

Klassen träffades idag och dekorerade vagnen med lakan, björkris och allt som hör till. Det blev så fint, och det kommer bli så härligt! Vi har fixat tak, vilket känns jättebra eftersom det tyvärr inte kommer att vara så fint väder. Det är lite synd, men vi kommer att få en bra dag ändå! :)

Nej, nu hinner jag inte skriva mer, för jag har fortfarande en del att ordna med.

Imorgon lär jag väl inte få tid att skriva, men jag ska försöka få till ett inlägg på lördag, mitt under alla förberedelser inför balen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0