Arbetslös

Nu är studenten och balen över, det gick så fort! Jag skriver om helgens händelser och visar bilder en annan dag, idag orkar jag inte. Jag har varit jättetrött de här senaste dagarna! Jag har blivit förkyld också, vilket antagligen beror på att jag var ute och blev blöt och kall på studentdagen. Det regnade ju rätt ordentligt på oss.

Idag har jag inte orkat gjort någonting! Jag har bara suttit framför TV:n och datorn hela dagen känns det som. Hoppas jag har lite mer ork imorgon. Sjuk och arbetslös, det känns ju verkligen som en bra start på "det fria" livet...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag ska allt se till att du inte känner dig arbetslös. Vad sägs om att städa toaletterna???

2009-06-24 @ 22:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0