2009-01-08


"Kompisdagen" blev väldigt rolig. Dock blev det mycket prat om allvarliga saker i det första gänget , men det är också viktigt att göra. Men vi hade så klart roligt också. På  kvällen hos Caroline var det allt annat än allvarligt kan jag säga :P Det var skoj och skratt mest hela tiden. :)

 Idag började jag min sista termin på gymnasiet. Det känns lite konstigt. Men det känns inte direkt tråkigt att börja igen heller, så det är skönt. Det är kul att träffa alla igen. Jag fick en mjukstart. Började 8.20 och slutade 10.50. Slapp en håltimme och den sista lektionen, eftersom den var inställd. Läraren ville också flytta den sista lektionen, så jag kommer antagligen att få sluta så här tidigt varje vecka. Idag hade jag sådan tur att pappa var i stan och skulle precis åka hem när jag ringde, så jag hade skjuts hem också. Det var så skönt att komma hem tidigt.

Igår fyllde min bror år och vi var till mormor och morfar och firade honom. Det var för morfars skull vi åkte till dem istället, så att det inte skulle bli så jobbigt för honom. Men i morgon kväll kommer de och några till hit på födelsedagskalas. Det blir kul.

Nu ska jag snart se färdigt på Titanic, men först ska jag äta smörgåstårta (mamma har arbetskamraterna här).  Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0