Björnen sover, björnen sover i sitt lugna bo...

I går var jag och Eve till Karlstad och shoppade. Eller ja, det blev inget shoppande för mig, men det var kul att träffas igen. Hon har ju varit bortrest. Jag ska redan träffa henne i morgon igen, då jag har bjudit hit några vänner. Jag ska umgås med vänner hela dagen, för på kvällen är jag bjuden till Caroline. Så det blir en rolig dag.

Nu på förmiddagen har jag sorterat tvätt och strukit kläder. Senare har jag tänkt att sy och jag har även en del att fixa inför morgondagen. Vi får se om jag även går ut på en promenad i det fina vädret. Ska ut i skogen till björnarna och vargarna. Hoppas att de är räddare för mig än vad jag är för dem :) Men björnen har väl gått i ide antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0