Om och om igen

Igår kväll var det synd om vår lilla kisse, som för övrigt har blivit riktigt stor. Han hoppade upp på spisen (han hade pankakorna i sikte) och brände tassen på spisplattan...igen! Han gjorde det när han var liten också. Hoppas han har lärt sig nu att han inte ska göra så. Men det var inga problem att kyla ner tassen efteråt. Han älskar ju att leka med vatten, så han och jag stod nog 30 minuter i badrummet och lekte med kallt vatten. Vi blev allt blöta både han och jag:) Så vi gjorde i alla fall vad vi kunde för att lindra smärtan. Sedan la han sig i mitt knä och sov när jag såg på film. Han har varit igång och busat som vanligt idag och klättrat i träd och härjat, så jag vet inte om det blev så farligt ändå.

Den här låten har jag haft på hjärnan hela dagen och gått runt och nynnat på. Den är ju bra i alla fall. Men varning, den har en tendens att "fastna"...

Lostprophets- Can't catch tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0