Helt slut

Förlåt att jag inte har skrivit här på ett tag. Jag hade tänkt att skriva igår, men skolarbetet tog mycket längre tid än vad jag hade trott. Det var en CV som vi skriver i svenskan som skulle lämnas in. Det var ett stycke som skulle göras om och jag tyckte inte att jag fick till det så bra,så det tog lite tid. Men jag blev klar till slut. Sedan jobbade jag lite med filosofin också. Hade min presentation om filosofen Sokrates idag och det gick rättså bra. Jag hoppas att det var någon som förstod något, det gjorde knappt jag ;-)

Nu sitter jag här i skolan och väntar på att Nathalie ska sluta sin lektion. Sedan ska vi nämligen gå och simma. Själv slutade jag för några timmar sedan, 10.50 för att vara exakt. Jag kom nyss tillbaka, för jag har haft en körlektion med bilskolan. Och jag är helt slut! Det är så mycket att tänka på och ha kontroll över. Och så fort någonting inte går riktigt som det ska blir jag spänd och stressad och då gör jag ännu mer fel och blir ännu mer stressad.... Så sista stunden kändes det jobbigt och jag vile bara att lektionen skulle ta slut. Men första halvan av lektionen gick jättebra. Jag har två lektioner nästa vecka, så jag hoppas att det går bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0