Dagens händelser

Wow, det här är nog rekord, jag har skrivit ett inlägg i bloggen i fyra-fem dagar i rad nu! ;-) Applåder, tack! Ja, ja, nu ska jag väl skriva det som man brukar skriva i en blogg, nämligen vad man gjort under dagen.

Jag åkte med mamma in till stan på morgonen, för jag skulle till Eve. Så vi umgicks hela förmiddagen och sedan vid ett träffade vi Sara och Cissie på ett café och fikade. Där satt vi ett bra tag, folk kom och gick innan vi kom därifrån. Vi satt där och pratade och tittade på folket på stan och hade det mysigt. Sedan när vi tyckte att vi inte ville sitta där längre, gick vi ut på stan en sväng. Jag åkte med mamma hem igen sedan. Här hemma började pappa och jag att lägga ett pussel med 1500 bitar och vi insåg att vi nog har att göra ett tag... Nu ikväll har jag pluggat lite. Jag måste ju plugga färdigt innan jag åker till Halland, för sedan finns det ju ingen tid. Så det ska jag göra en del imorgon och på onsdag har jag tänkt. Men nu kan jag sitta här vid datorn ett tag med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0