Hej då Värmland, hej då Sverige!

Nu har jag bestämt mig, jag ska börja på folkhögskolan i Borlänge till hösten. Eller ja, 24 augusti börjar jag, så det är ganska snart. Mamma, pappa och jag ska åka dit en sväng på tisdag för att kolla in området och skolan lite. Ska bli spännande! Jag hoppas att jag kommer att trivas.

Det är en del som ska ordnas innan jag flyttar. Det är mycket saker som jag måste skaffa. Så det blir nog en tur till Ikea snart. :P Och sedan är det kläder, sysaker, sängkläder mm. Det blir mycket planerande, men det är roligt . :-) Men det känns lite overkligt än, jag har inte riktigt fattat att jag ska flytta. :P

Jag försöker ta tillvara på de sista veckorna av sommaren nu. I måndags kom tjejgänget hit och sov över i vår gäststuga. Det är en liten tradition vi har och det var väldigt roligt! Jag tror det var sjunde året nu vi sov där. :)

Och i morgon åker jag utomlands för andra gången i mitt liv. Jag, Caroline och Nathalie ska på en dagstur till Oslo. Det ska bli jättekul!  :-) Ni får ha det så bra här hemma i Sverige!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0