Roligheter

Ikväll är jag själv hemma. Det är så skönt att vara det ibland! Jag har mest suttit här framför datorn. Vi får se vad jag hittar på sedan. Det har varit en bra dag idag. Min körlektion gick bra, lärde mig att starta i backe. I skolan gick det också bra. På morgonen hade vi klassråd och vi har börjat med att vi ska fika på klassråden. Så mycket till möte blir det kanske inte, men det är roligt. :-) På eftermiddagen blev det mer fika... Efter skolan träffades nämligen jag, Nathalie och Eve och fikade. Det var mysigt.

Jag kikade in på Veronikas blogg där jag hittade något roligt. Håll till godo!
Jag vill dock förtydliga att detta kanske inte är något jag skulle säga i verkligheten! ;-)



1. Ta fram din mobil
2. Gå till inkorgen
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1-Första meningen i första sms:et
5. Fråga 2-Första meningen i andra sms:et...osv

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Joo, det ska hon ha...

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Haha ja, den gick bra.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Jag kommer inte till vattengymnastiken idag.

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Nä verkligen inte.

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
De blev ingen film.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Ojoj sicken festprissa du blivit.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Hoppas det är en träff.

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Va kul.

Gör gärna detta ni också!

Jag kunde inte låta bli, jag gjorde med utkorgen också :-)



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?

Hörde att ni flyttat in i nya lägenheten.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej!Var är du?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Okej.

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Det var längesedan jag pratade med dig...

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Åh, vad gulligt!

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Okej, då vet jag.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Förlåt, såg meddelandet nu.

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Haha, nej vad kul!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Nej men fy!


 


Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Ha, ha, visst var det kul och ganska "passande" ibland- det blev så knasiga svar!

2009-04-04 @ 23:04:07
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0