Oj då!

Jag har visst inte skrivit på ett tag! Förlåt mig! Men ni lär ju vara vana vid det här laget...  Jag har precis skaffat facebook, så det lockar mer att gå in där...

Det är också väldigt mycket i skolan nu. Jag har sex lite större uppgifter att göra inomm de närmsta veckorna. Sedan borde jag läsa körkortsteori. Det är en del att fixa inför studenten också... Jag börjar bli nervös över att jag inte hittar någon vit klänning att ha på studentdagen! Men det gör jag nog snart, jag får ta en shoppingrunda till...

I helgen ska det bli en del plugg och övningskörning, men mycket roligt också. Jag ska på studentfest ikväll på Varvet i stan. Ska bli kul! Och på lördag ska vi på en stor släktträff i Motala. Det kommer en massa folk jag aldrig träffat förut. Det ska bli spännande och jag tror det kommer att bli riktigt trevligt. Men jag hoppas att de inte kommer fråga alltför mycket om min släktforskning... Jag tror jag ska kolla upp lite om de som kommer, kan ju vara bra att ha ett hum om hur vi är släkt. Jag har nämligen inte så stor koll på de som tillhör de "nu levande" generationerna.

Jag hoppas att ni får en bra helg!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en riktigt rolig kväll!

Kram

2009-04-24 @ 23:04:10
Postat av: Mamma

Hoppas du får en riktigt rolig kväll!

Kram från Mamma

2009-04-24 @ 23:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0