Håltimme

Nu sitter jag här på skolan och väntar igen... Jag har håltimme nu. Jag ska snart göra något vettigare än att sitta här. Jag ska försöka plugga lite. Det är så skönt för jag har precis fått reda på att min sista lektion är inställd! Så jag slipper dagens andra håltimme och slutar 12.40 istället för 16.00. Mamma kommer och hämtar mig 14.00 och sedan åker vi hem (jag kör förhoppningsvis). Lite senare ska mamma, jag och min bror till Bäckhammar där vi ska vaccinera oss mot TBE. Man kan ju få smittan via fästingbett och det har upptäckts fall i Värmland. Minst en person har blivit smittad söder om stan, vid Vänern och alltså i området där vi bor.  Det är lite läskigt, så det känns bra att vaccinera sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0