Det strålar en stjärna...

Vi har precis kommit hem från en julmarknad, som var här i närheten där vi bor. Det var lite mysigt, och vi fick glögg och pepparkakor. Vi köpte bara några småsaker.

Nu ska jag snart plugga lite. Vi har två prov på torsdag och ett litet test på måndag. Sen ska jag också städa mitt rum, sätta upp julgardinerna och adventsstjärnan. Det är bara i mitt rum det saknas för tillfället, annars lyser stjärnorna och ljusstakarna i fönstren.

Jag fick lust att sy också, det var ett tag sen jag gjorde det nu. Men vi får se, det kanske blir att jag gör något julkort istället. Jag ska visa ett dopkort jag fick beställning av Nathalie att göra för ett tag sedan och som jag gjorde förra helgen.
Det blev traditionellt i rosa färger till den lilla flickan. Hoppas ingen tar illa vid sig av detta.

Kommentarer
Postat av: carro

det du:P är inte säker än:P det kommer nog fram så småningom:P

2008-11-29 @ 16:40:54
URL: http://skinkdiamond.blogg.se.
Postat av: nathalie

Det var ett jättefint kort du gjorde! Familjen vi gav det till uppskatade det väldigt mkt! :) Ha det bra! Trevlig advent!

2008-11-30 @ 10:51:12
URL: http://kellynathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0