Vill hem

Nu är äntligen den näst sista skoldagen slut och jag har pluggat färdigt för det här året! Eller ja, nästan ialla fall. Jag tänkte jag skulle släktforska en stund nu. Tänkte jag skulle fördriva tiden med något vettigt. Jag har slutat nu och mamma också egentligen, men hon hade lite ärenden som skulle ta tid, så jag får vänta i stan. Jag kanske åker med bussen hem vid fyra. Pappa kunde inte hämta mig heller, för han behövde arbeta hemma. JAG VILL BARA HEM! :-( Nu när jag är helt pluggfri och allt.

Debatten gick rätt bra idag. I alla fall med tanke på hur lite tid vi fick för arbetet. Men det gick inte till så vi hade trott, så man blev lite ställd. Men vi överlevde i alla fall och lärarpraktikanten verkade nöjd. Usch, debatt är den värsta redovisningsform jag vet! Men nu ska jag inte tänka mer på det, nu är det snart, snart jullov!

Idag var det för övrigt julklappsjakt på skolan. Eftersom jag kom hit tidigt i morse passade jag på att gå runt och leta. Det dröjde inte länge innan jag hittat två paket. Sedan letade jag inte mer. Men man fick bara ta ett paket per person fick jag veta sedan, så då fick tre i klassen dela på det ena. Det var små godispåsar i paketen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0