Det var det året det

Ja, nu är det inte långt kvar på år 2008. Snart börjar ett nytt år med nya händelser och utmaningar. Nyår ska jag fira här hemma med familjen och våra gäster som är hitbjudna.

Idag har jag varit i stan. Jag åt lunch med Caroline och Nathalie och sedan satt jag några timmar och släktforskade på biblioteket. Kände att jag behövde jobba på lite.

Tänkte jag skulle visa resten av julkorten jag skickade i år.

Detta blir antagligen mitt sista inlägg för det här året, så jag önskar er alla ett GOTT NYTT ÅR!








Kommentarer
Postat av: Sara O

The Notebook är mer än bra, helt underbar:)

Ja, hon måste få se den:)

2008-12-30 @ 22:24:04
URL: http://saratariemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0