Dan före dopparedan

Nu är allt i ordning här inför julen. Igår städade vi hela huset ordentligt och idag har vi julpyntat. Precis så som det brukar gå till den 22 och 23 december här hos oss. I förmiddags tog vi in granarna och klädde dem. Henrik och jag har en varsin och sedan har vi en stor i finrummet.

Under dagen har vi också tagit fram 99 tomtar, 2 luciatåg, 4 julkrubbor samt ljus, blommor och belysningar. Så vi har verkligen julstämning här i huset. Det är så fint så. :-) Alla julklappap är inslagna, skinkan är griljerad och julgodiset är klart. Så nu kan vi i lugnt invänta julafton. Ikväll ska vi äta pizza och spela Bingo lotto, en liten tradition vi har. Det är så mysigt.

Jag tänkte att jag ska visa några av de julkort jag har skickat till mina vänner, för nu hoppas jag att de har kommit fram. Jag vill passa på att önska er alla en riktigt GOD JUL!








Kommentarer
Postat av: natta

oj, ni har stått i hela dagen då :P det blev säkert fint :D tack så mycket för julkortet, glömmde göra det i fredags! du får ha en god jul!

2008-12-23 @ 21:36:03
URL: http://kellynathalie.blogg.se/
Postat av: carro

tack så jättemycket för julkortet om jag inte sag det redan:D ha en riktigt bra jul! kramar

2008-12-23 @ 23:27:07
URL: http://skinkdiamond.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0