Början på slutet

Helgen flög förbi fort och tredje advent är redan förbi. Det gick bra för oss att stöpa ljus. De blev riktigt fina och vi hade riktigt roligt. Synd att du inte kunde vara med Nathalie! På fredagen bakade pappa och jag pepparkakor, men det blev inget pepparkakshus eftersom vi inte hade tillräckligt med deg. Vi får se, vi kanske köper ett monteringsfärdigt pepparkakshus och sätter ihop istället.  =) 

Nu har två dagar gått på den allra sista skolveckan innan jullovet. Det känns helt otroligt! Jag är klar med inlämningsuppgiften i pedagogiskt ledarskap som ska lämnas in imorgon, så nu är det ur världen också. Vi har en liten redovisning imorgon i den kursen, men det blir inte så svårt. Sedan är det debatten på torsdag som är det absolut sista vi gör för terminen.

Jag var till Karlstad idag för att köpa de sista julklapparna hade jag tänkt, men en grej var slut och sedan hann jag inte allt jag hade tänkt mig, så jag gör de sista inköpen i stan innan jag börjar skolan imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0