Äntligen december!

Ja, det har ju varit december i över en vecka nu, men jag har ju inte skrivit här sedan dess. Och jag har längtat och längtat tills det ska bli den här månaden och nu är vi äntligen här! Min favorittid på året. Och jag hade hoppats på att det snart skulle lugna ner sig i skolan med alla uppgifter och redovisningar, men inte då! Inatt satt jag uppe till ett och pluggade för att jag skulle bli klar med en inlämningsuppgift som skulle in idag. Men det var inte så farligt som det låter. Jag tittade på Wallander på kvällen som jag gärna ville se, och på dagen var det scrapträff med Lusscrapparna i stan som jag var med på. Det var trevligt. Vi gjorde julkort, bytte julklappar och drack glögg. Det var väldigt mysigt. För övrigt ska jag hålla ett hyllninstal i svenskan, inlämmningsuppgift i utvecklinngen och pedagogiskt ledarskap, läxförhör i psykologin och muntlig debatt i svenskan innan jag har jullov. De kör hårt med oss in i det sista. Debatten fick vi reda på idag. Det var inte så populärt kan jag tala om, eftersom vi ska ha det dagen innan julavslutningen. :-( Nej, nu ska jag sätta fart och plugga igen, jag har ett hyllningstal att skriva. Gissa vad jag ska hylla? Jo, JULLOVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0