Annandag jul

Nu är julen redan förbi. Det känns lite tomt och konstigt. Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul, det har jag. Men eftersom vi inte firade jul precis så som vi gjort så länge jag kan minnas, kände man inte riktigt att det var julafton. Vi var hemma här för oss själva på dagen och åkte till mormor och morfar på kvällen, dit också moster Christina och kusinen kom. De brukar annars komma till oss på förmiddagen, men i år kom hela gänget hem till oss på juldagen istället. Ja, det gick ju det med, men som sagt kändes det lite konstigt. Hos mormor och morfar åt vi först julmat, sedan förflyttade vi oss in till finrummet och granen. Där läste mormor julevangeliet och sedan delade vi ut julklapparna. Jag fick bla det här i present:


En ny MP3-spelare- Nu får jag plats med både mycket musik och ljudbok. =)



Bakbok- Nästa gång kanske det bjuds på något av Leilas smarriga recept

Jag fick också andra fina presenter: boken tjuvlyssnat, pengar, godis, plånbok mm. Ni släktingar som läser det här: tack för julklapparna!

Jag tror och hoppas att mina julklappar blev uppskattade också.


Idag började mellandagsrean, så mamma och jag åkte till Karlstad. Vi handlade väl lite. Jag köpte en klänning för halva priset. Man kände sig inte ensam på stan i alla fall, det var fullt med folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0