10 december

Ja, då var det redan den 10 december och Nobeldagen. Det är ju värt att fira för vad skulle man göra utan telefonen?! Det gjorde han bra Nobel.(Obs! Jag vet nu att det inte var Nobel som uppfann telefonen) Vi får se, jag kanske tittar lite på nobelfesten. Det är ju kul att titta på de fina klänningarna och håruppsättningarna. Kanske får lite inspiration till studentbalen, men som får bli något billigare ;-). Jag tänkte jag ska titta lite efter balklänning nu innan jul. Nathalie och jag var till butiken i stan igår, men den var stängd då, så det får bli en annan dag. Men jag ska titta runt i olika butiker innan jag bestämer mig. Får hoppas jag hittar någon som passar.

Imorgon ska jag hålla mitt hyllningstal på svenskan. Det blev rätt fånigt, men det får bli så. Jag får inte till det på något bättre sätt. Så nu är det bara att träna och träna.

På lördag har mamma och jag bestämt att vi ska stöpa ljus och jag har frågat Nathalie, Rebecca och Caroline om de vill komma. Jag tror att alla kommer. Det ska bli roligt.

Kommentarer
Postat av: natta

karin tror du missuppfattat lite, nobel uppfann inte telefonen, men däremot dynamiten. :P du är att lite rolig ibland:P haha

2008-12-10 @ 19:22:35
URL: http://kellynathalie.blogg.se/
Postat av: DIana/Sayurii

Haha :) Kul att det är fler än jag som gör bort sig ibland :)

2008-12-11 @ 15:15:45
URL: http://dagenidag.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0