I kräftans tid

Jag blev bjuden till Evelinas familjs kräftskiva, som de hade igår kväll. Jag och Sara var där och vi sov över där sedan. Det var mycket trevligt och gott! Det är så gott med kräftor! Min familj brukar ha kräftskiva tillsammans med mormor och morfar och oftast är Christina och Putte i Värmland då så att de är med, och ibland även Kusin Calle. Så jag kommer nog att få äta kräftor en gång till innan säsongen är slut.

Det var EFIT idag, alltså Ett Foto I Timmen, så de korten lägger jag ut imorgon. Men jag har inte gjort något särskilt idag, så det blir inte så intressant. Imorgon börjar allvaret igen, tillbaks till skolan för att börja mitt tredje och sista år på gymnasiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0