Blä-dag

I dag har mitt humör gått lite upp och ner, eller mycket ner kan man säga :P Stackars Mats säger jag! Han får stå ut med mycket han! Han har varit helt underbar idag som få stå ut med lite sura miner, men ändå tagit hand om mig! Det är kärlek det och jag är så tacksam! <3

Men dagen har börjat och slutat bra i alla fall :) Mats sov ju länge i dag, eftersom han jobbade natt. Så jag gick upp och åt frukost och gick en långpromenad under tiden.

Nu ikväll vart det först en turbostäd. Städade toaletten och dammade och grejade. Mats lagade mat under tiden och serverade mig framför TV:n. Han var så söt! Vi satt faktiskt i varsitt rum och åt, för Mats ville titta på fotboll och jag På Smartare än en femteklassare. Jag tycker det är ett jättebra program.

Nu blir det snart att krypa ner i nybäddad säng med rena lakan. Härligt!

Så tar vi nya tag i morgon! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0