2009-09-08

Det blev ingen fest för mig i fredags. Hade inte någon lust. Så jag och grannen A spelade spel, tittade på tv och hade det jättekul. :) På lördagen frågade A och A-S om jag ville följa med till Kupolen (köpcentrum). Och det ville jag, så vi åkte dit på förmiddagen och var där till fyra-fem någon gång. Så det blev en heldag :)  På kvällen städade jag rummet och fixade lite andra viktiga saker som jag hade planerat att göra den dagen. Fick gjort en del i alla fall.

På söndagen kom då familjen hit och det var jättekul att de kom! :) Jag visade dem runt lite här på skolan och sedan åkte även vi till kupolen. :P Så nu ska jag nog inte dit på ett tag... Vi köpte mattor och en fönsterlampa till mitt rum. Så nu börjar det bli lite mer hemtrevligt här. Har fått förfrågan om att visa kort här i bloggen på mitt rum. Det ska jag försöka fixa snart.

Skoldagen var väldigt seg idag. Hade inte direkt något att göra förrän sista lektionen. Så det var lite drygt om jag får uttrycka mig så som de gör här i Borlänge. De säger drygt i betydelse av jobbigt/besvärligt/tråkigt väldigt ofta här har jag märkt. Vi får väl se hur länge det dröjer innan jag börjar prata annorlunda. :P

Resten av dagen gick däremot väldigt fort. Jag och M bestämde vid frukosten att vi skulle åka in till centrum efter skolan slutat, så det gjorde vi. Jag passade på att köpa tågbiljetter, så jag åker hem i helgen :) Ska bli kul att träffa familj och vännerna igen.  Så det ser jag fram emot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0