Torsdag

Idag har jag vävt nästan två hela lektioner och flera timmar nu ikväll. Det är riktigt roligt :) Jag satt och pluggade lite vävteori i vävsalen också. Så nu har jag lite mer koll på alla uträkningar för varplängden. :P Det är mycket att tänka på vill jag lova!

Idag har jag även börjat så smått att tillverka tackkorten från studenten. Har ju inte blivit av att jag gjort dem än... :P Så nu har jag lite att pyssla med här i helgen.

Jag hörde förut att det skulle bli fest här i helgen igen och om den blir av, tror jag att jag ska gå. Det vore kul.

Nu ska jag spela Mahjong och sedan är det dags att sova.


Det är här jag sitter om dagarna och kvällarna och väver.



Detta är vad jag väver nu. Vi får se vad det blir. Kanske att det räcker till en sjal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0