Morr=hej

Usch, jag är på så dåligt humör idag! Jag brukar inte vara det (tycker inte jag själv i alla fall) , men idag så vart det tydligen så.

Kom nyss tillbaka från ett litet "korridormöte" med de boende på min våning. Det lät som jag bodde på ett äldreboende, men jag menade de andra internateleverna på min våning :P Vi gjorde upp städschema och sådär. Vi som var där, vill säga. Känner att detta är sådant som det kan bli lite konflikter om, men vi får väl hoppas att det blir bra.

Idag hade vi inga lektioner, utan alla klasser var utomhus och utförde olika aktiviteter. Det var för att lära känna varandra lite bättre och få bättre sammanhållning i gruppen. På eftermiddagen hade lärarna anordnat "Allsång på Fornby" i aulan. Så de hade klätt ut sig och övat in ett program som de spelade upp för oss. Det var väl lite småroligt.

Nu ska jag träna, så att det äntligen blir av. Sedan är det nog bäst att jag jobbar på lite med ett broderi som snart ska vara klart. Skillnad på läxorna nu, mot hur det var på gymnasiet! Om jag är riktigt duktig så kanske jag kan plugga lite körkortsteori och plocka i ordning lite här på rummet innan jag lägger mig också. Men det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0