Helg! :)

Min helg börjar med tvätttid i fyra timmar. :P Så jag sitter nu och mest väntar på att tvätten ska bli klar.

Har haft beslutsångest hela dagen ifall jag skulle gå på en fest ikväll eller inte. Det skulle vara fest i källaren. Jag hade hört att några som inte bor på skolan skulle dit och var inställda på att dricka sig stupfulla och ha världens fest där nere. Ha sönder saker och sådär. Sedan hade jag hört att tvåorna brukade nolla ettorna på första festen. Det verkade i övrigt bli mycket folk och ingen verkade ha koll på någonting. Så jag kände mig mycket tveksam till att gå dit. Men det är ju kul att umgås med de som bor här och lära känna alla lite mera.Men nu har jag precis fått höra att festen inte blir av. Så då behövde jag inte fatta något beslut i alla fall. :P

Så jag hoppas att vi kommer att spela spel och kanske titta på tv istället ikväll. Vi får se vad det blir.

Jaha, nu har jag fått ny information om att festen blir av i alla fall! Men jag kommer att stanna kvar här uppe och se vad som händer här. Och om jag får det tråkigt kanske jag går ner en sväng och kollar läget. Jag hoppas och tror det blir en rolig kväll i alla fall.

På söndag får jag eventuellt besök av min familj. :) Men de har inte bestämt sig riktigt än. Det känns inte tråkigt att vara kvar här i helgen, utan det känns rätt skönt faktiskt. Hade inte orkat resa tror jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0