Och där tog veckan slut

Idag vart det ingen lång sovmorgon för mig. Väckarklockan ringde vid halv nio. Men det var faktiskt en befrielse att bli väckt och komma tillbaka till verkligheten. Jag hade nämligen en lite jobbig dröm där jag var jättestressad och sprang runt som en galning. Så jag var helt slut när jag vaknade. Men det var bara att stiga upp, för jag skulle nämligen ut på promenad med min klasskompis och hennes granne. Det blev ungefär en timmes promenad i rask takt.

Annars har jag haft en lugn dag idag. Suttit vid datorn, pysslat, vikit tvätt och planerat ett skolarbete, är väl det jag har gjort.

Nu är det snart läggdags. Jag har ju sovmorgon på måndagar, men jag brukar gå upp tidigt ändå. Då får jag ju gratis frukost buffé i matsalen och sedan tid att fixa lite saker innan skolan börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0