Dags för fredagsmyyys!

Förlåt att jag inte har skrivit på ett par veckor! Hade inte riktigt koll på att det var så längesedan.

Vill först berätta att jag och Sara hade det jättemysigt när hon var här och hälsade på. Det var så kul att hon kom!

Förra helgen var jag hemma. Det var jättekul att vara hemma ett tag och träffa vänner och familj. Det hade varit kul att åka hem i helgen, för moster med sambo kommer till Värmland och hälsar på. Hade varit kul att träffas, men det får bli nästa gång.

Idag har det varit en vanlig skoldag med vävning och vävteori på schemat. På eftermiddagen åkte jag in till centrum och köpte tågbiljetter hem till höstlovet och jullovet. Så nu är jag säker på att jag tar mig hem och inte blir kvar här :P Var till Kupolen och tittade efter nya vinterskor, men hittade inga. Köpte dock ett nytt duschdraperi, som jag blev jättenöjd med. Kommer bild på det längre ner. Jag handlade mat inför helgen och sedan åkte jag hem till skolan igen. När jag kom hem städade jag och bytte sängkläder. Så nu är det rent och fint här. Skönt att ha det avklarat när helgen börjar. Så nu ska jag ha fredagsmys och titta på tv program eller film på datorn och äta godis och popcorn. :)

Min moster har efterfrågat bilder på hur mitt nya hem ser ut, så här kommer de äntligen:











Trevlig helg allihop!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint det var ditt nya draperi. Saknar en blomma i fönstret (börjar visst bli som mormor) Men snart kommer det väl en adventsstake eller stjärna dit. Det blit mysigt det. kramar i massor till dig från mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-09 @ 22:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0