Lördag (...fast egentligen söndag morgon :P)

Idag tog jag lång sovmorgon. Det var så skönt! Jag åt frukost lite efter elva och drygt en timme senare åkte jag in till centrum och var på Kupolen hela dagen. Jag gjorde två fynd. Nya gardiner till rummet som det var rea på och totalt gick på 158 kr. Jag fick också äntligen tag på nya vinterskor. Jag hade tur, hittade dem precis när affärerna stängde. Så nu slipper jag frysa och vara blöt om fötterna i vinter hoppas jag. Jag handlade också mat inför helgen, så det är fixat.

När jag kom tillbaka hit gick jag ner till sysalen och arbetade med bildväven. Den ska redovisas på fredag, så jag hoppas jag hinner klart.

Nu i kväll och natt har jag tittat på tv program, lyssnat på musik och broderat.

Imorgon blir det att jobba på med diverse skolarbeten och jag och Madde ska skriva protokoll från kursrådet som var i tisdags. Så det är väl bäst att lägga sig och sova så att man orkar med.



Här kommer ett par bilder på mitt, Carros och Karins arbete:


Ja, så här långt har vi då kommit med våran väv....


Dessa 440 trådar ska bli juldukar och kökshanddukar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Waw, det kommer att bli jättesnyggt!

2009-11-08 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0