Elisabeth dagen

Idag har jag och mamma namnsdag:) Jag fick en present igår från mamma och resten av familjen, en julskiva och godis. Och idag fick jag ett kort från mormor och morfar. Så jag är inte bortglömd inte :) Jag blev så glad! Jag tror jag får bli bättre på att skriva brev så att jag får post lite oftare :P

Nu till helgen skulle Nathalie eventuellt kommit och hälsat på, men det vart inte så. Vi skjuter lite på det så kommer hon förhoppningsvis efter jul istället :)

Så nu får vi se vad det blir i helgen. Mina grannar frågade om jag vill följa med dem på bio, så det kanske jag gör på lördag kväll. På lördag åker jag nog in till centrum och försöker handla några julklappar. Tiden går ju så fort! Om en månad har jag jullov! :D Det är ju bra också om jag fixar några julklappar nu, så att det blir lite mindre att släpa på på tåget sedan.

Om jag inte stör mina sovande granar alltför mycket ska jag tjuvstarta med julpyntet lite och sätta upp julgardiner nu. Men ljusstake/julstjärna kommer inte fram än. Någon måtta får det vara! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0