Sjung om studentens lyckliga dagar...

Först måste jag be om ursäkk för att jag inte skrivit på länge... Det var plugg in i det sista och jag var sjuk ett tag mitt under all stress och sådär. Men nu är jag frisk och pluggfri och det känns väldigt bra! Jag blev pluggfri i tisdags, vilket firades med bakelse från Ejes konditori. Mums!

Snart är det student! Det är inte klokt! :-D Det har gått så fort!
    Jag har redan fått min första studentpresent (förutom familjens som jag fått lite i förskott), ett fint kort och örhängen av Diana. Tack så mycket! :-)

Mamma, jag och hennes arbetskamrat var till Karlstad igår och inhandlade lite till inför balen och studenten. Bland annat smycken och en vit långärmad tröja. Idag köpte jag ett par saker till och nu tror jag att jag har allt. Ska eventuellt köpa lite mer smink, men annars är nog allt klart. Det är så skönt!

Idag har jag provat både balklänningen och studentklänningen med respektive smycken, skor och väska, samt studentmössan. Det blev fint och det kändes jättebra. Jag längtar verkligen till på fredag!! Då smäller det! Då blir jag student på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Diana

Varsågod! Hoppas du tyckte de var nåt att ha :)

2009-06-06 @ 09:35:25
URL: http://sayurii.blogg.se/
Postat av: VeronikaP

Härligt! Hoppas att dagen blir alldeles perfekt!



2009-06-06 @ 15:43:54
URL: http://systrarnasmeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0