juni JULI augusti

Tänk, det är redan juli! Det går så fort! Och det är ju verkligen sommar också! Man kan sola och bada och göra allt annat som hör sommaren till! Men jag tycker det nästan är lite för varmt, men, men , man ska väl inte klaga! Det går ju an när man inte jobbar! Jag ska faktiskt vara vikarie på mammas jobb nästa vecka, så då får det gärna vara lite svalare! ;-)

Jag, Sara och Cissie var till Karlstad igår. Det var lite varmt, men det gick bra. Vi var mest inomhus eller i skuggan. Vi gick först på stan, shoppade lite och åt mat. Sedan på kvällen var vi på Rix FM festival. Det var en rolig dag, men oj, oj vad jag blev trött i fötterna!

Idag har jag varit i stan en sväng. Har träffat Matilda och Cissie och kollat in Matildas nya lägenhet. Det var kul att se var hon håller hus när hon bor i stan. Där var det så mysigt så.

I morse fick jag reda på att Caroline ska flytta till Norge!! Åh, jag saknar henne redan! Det fick mig verkligen att inse att det är detta som kommer att hända nu framöver. Folk flyttar åt olika håll och man kommer inte att kunna ha lika tät kontakt som tidigare. Det känns trist, men det är bara att gilla läget! Det kommer nog gå bra! Jag hoppas att du är hemma något mer i sommar Caroline, annars kommer jag och våldgästar dig i Norge! Haha


Kommentarer
Postat av: Louise

Hehe, ja efter många om och men så fick jag den äntligen! ;) Ja, det hoppas jag med! :)

Kram

2009-07-03 @ 10:15:55
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0