Lyckad dag

Det här har varit en väldigt rolig dag, även om det var en helt vanlig onsdag. På första lektionen fick jag reda på av Nathalie att hon precis tagit körkort. Grattis igen Natta! Så vid lunch, när vi slutat (sista lektionen var öppen lektion), åkte Nathalie, Carro och jag till Mc Donald's och åt. Det var en så konstig känsla att bara vara vi tre i bilen och ingen "vuxen" som körde. Sedan var Nathalie så snäll och erbjöd sig att skjutsa hem mig, så då åkte vi alla tre hem till mig en liten stund. Så det var verkligen kul.

När de åkt sov jag och Lakrits en stund. Sedan har jag gjort läxan i filosofi och bokat en till körlektion på bilskolan. Nu har jag tre stycken inbokade. Jag hoppas att jag blir lite mer taggad nu när kompisarna övningskör och tar körkort.

Jag har också sökt på nätet efter butiker där man kan köpa balklänningar och ringt runt till 4-5 stycken. Jag har ju inte tittat någonting än, så jag börjar få lite panik. Men i morgon ska jag och mamma till Karlstad och titta. Vi får se om jag hittar någon jag gillar. Har ni tips om butiker så säg gärna till!
     Treorna samlar in pengar till balen, bland annat genom att sälja fikabröd på stan. Till helgen är det min klass tur att sälja, så i morgon kväll ska jag baka har jag tänkt. Ska göra mammas goda småkakor med dumlekola i.

Nu snart ska jag börja med uppgiften i Utvecklingen. Vi ska skriva om ett funktionshinder och jag har valt Asbergers syndrom. Vet ju en del om det redan, men tar tillfället i akt att lära mig mer.  Sedan i kväll ska jag träna och kanske titta på film.


Kommentarer
Postat av: natta

vad roligt att du var nöjd med din dag! Tack så mycket Karin! :D

2009-01-21 @ 20:44:35
URL: http://kellynathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0