Helg igen

Oj, redan helg igen! Och jag har visst inte skrivit något på hela veckan! Någon som är förvånad? Inte jag i alla fall. :P

Den här veckan har gått både fort och segt. Det har varit mycket väntan i skolan den här veckan för jag har haft flera inställda lektioner, vilket gjort att jag har haft många håltimmar. Men då har jag också haft gott om tid att släktforska. Jag har nästan inga läxor eller uppgifter i de andra ämnena nu, så jag passar på att arbeta på med projektarbetet. Känns bra att få lite gjort.

I helgen kan jag bara ta det lugnt. Det är så skönt när man inte har en massa skolarbete att göra!  I förmiddags var jag och mamma i stan och gick på loppis. Hittade inget jag ville ha, men mamma gjorde några fynd. I kväll ska jag bara slöa framför tv:n. Kanske tittar på någon film. I morgon har jag inget inplanerat, vi får se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0