Ensam hemma

Det händer inte så ofta, men nu är jag ensam hemma en liten stund. Men mamma kommer snart hem från stan. När hon kommer hem ska vi äta mat som hon har köpt med sig hem och mysa framför TV:n. Det är i alla fall vad jag har tänkt mig.

Nu har jag i alla fall fått tag på en balklänning. Vi köpte den i Karlstad igår, efter mycket tvekande och funderande. Ni som känner mig vet vilken beslutsångest jag har :P. Jag är inte riktigt nöjd, men vi kunde inte åka land och rike runt för att titta på balklänning, så jag fick välja på de vi hittade där. Men jag är så förvånad att jag inte har hittat någon mörkblå klänning! Men, men, man kan inte få allt här i livet. Det blev istället en grön-blå klänning. Enligt två expediter "passar den utmärkt till mina ögon", så det blir nog bra. Nu är det bara väska, skor, smink, smycken, dekorationer till håret och idé till håruppsättnig som fattas. :P

Imorgon blir det en kort skoldag för mig. Vi som ville kunde ha morgondagens första lektion sist idag istället, så det valde jag. Vi såg på film. Så imorgon börjar jag 9.45 och slutar 10. 50. Och det bästa av allt: jag har skjuts både in till stan och hem direkt! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så jättemycket! :DD

2009-01-29 @ 19:00:31
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0