På benen igen

Jag klarade mig inte undan smittan, så jag har varit sjuk sedan söndags natt. Magsjuka är verkligen inte roligt! Men nu mår jag mycket bättre och idag har jag varit uppe hela dagen. Annars har jag bara legat i sängen eller på soffan, om jag orkat flytta mig. Men jag ska vara hemma från skolan imorgon också. Jag känner att jag inte orkar gå en hel dag i skolan än. Jag var till skolan idag och hämtade lite böcker. Eller ja, lite... jag tömde hela skåpet. Så jag har lite att göra på lovet. För jag har ju sportlov nästa vecka :)  Men jag ska allt ha roligt också och inte bara plugga. Jag och mamma ska åka och hälsa på släkten i Halland. Det ska bli riktigt roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0