Min dag idag

Nu har jag ett år kvar som tonåring, idag fyller jag nämligen 19 år. Flaggan är hissad och jag har blivit firad av min familj nu på förmiddagen med presenter och tårta. Jag fick en yogamatta, ett smyckeskrin och ett lila prydnadshjärta. Det var fina presenter alltihop. Lakrits var så klart med och lekte med papper, snören, kartonger och påsar. Han var så söt så.


I onsdags kväll var Nathalie och Caroline här och firade mig. Det var roligt :). Ikväll kommer mormor och morfar, moster och andra bekanta. Så det blir en trevlig födelsedag. :) På lördag kväll ska jag och ett par kompisar ut. Så det blir mycket firande :)

Trots att det är min födelsedag och allt, ska jag sätta mig och plugga ett tag nu. Skulle vara så skönt om jag blev klar med uppgiften i utvecklingen.


Kommentarer
Postat av: Diana

GRATTIS!!!!!!!!

2009-04-17 @ 23:00:22
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0