Lördag

Det var en lyckad födelsedag, med god glasstårta, fina presenter och mycket trevligt sällskap! Jag fick så många gratulationer, både via sms, telefonsamtal, blogg och facebook! Tack allihopa! :)

Jag blev klar med utvecklingen igår. Det är skönt att bli av med något, av det man har att göra. Idag blev det inget pluggat, så jag vet ju vad som väntar mig imorgon om jag säger så...

Jag ska snart börja göra mig i ordning. Det blir guldfest här hemma, för att fira Färjestads seger lite i efterskott. Pappa har bjudit hit sina "hockeypolare" med fruar. Så kvällen börjar här hemma med att äta lite smörgåstårta med mera. Sedan åker jag in till staden för att träffa S och C och vi ska ut och roa oss på Statt. Det ska bli så roligt, längtar så!

Hoppas ni också får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0