Om tre månader...

är det julafton! Så vid den här tiden om tre månader sitter nog jag i soffan i finrummet hos mormor och morfar och öppnar paket. Jag älskar julen, det är så mysigt! Och det är ju inte såå långt kvar nu heller. Kanske börjar jag göra julkort snart, så att de blir klara i tid för en gångs skull. ;-) Förra året gjorde jag inga har jag för mig, men det hoppas jag att det blir i år.

Som jag nämnde sist var jag hos Nathalie i fredags. Det var kul. Jag gjorde ett kort till henne som jag tänkte visa. Inspiration till kortet har jag fått från VeronikaP och Tesa. Första gången jag testade att göra ett sådant här rullkort. Cirkeln som det står 18 på rullar i skåran när man vrider kortet.



Idag hade vi treor heldag med projektarbetet. Jag började inte förrän halv ett då jag träffade min handledare och pratade lite med honom. Sedan satt jag ett tag och ritade upp ett släktträd och senare satt jag några timmar på biblioteket och forskade. Så jag har fått lite gjort idag i alla fall. Pappa och Henrik skjutsade in mig till stan, det var skönt att slippa sitta där och vänta i flera timmar. Istället kunde jag göra lite nytta här hemma. Jag strök och sorterade nämligen lite tvätt. Nu ska jag skynda mig ner till TV:n och titta på den nya serien med Mikael Persbrandt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0