Höst och nya tag

För någon vecka sedan bestämde jag och mamma att vi skulle börja på vattengymnastik. Igår var första passet och det kommer att vara en gång i veckan. Det var rätt kul, men jag trodde man skulle bli mer trött och anfådd av det. Jag menar det kostar ju en del och då vill man ju känna att man får ordentlig träning. Men det är ju alltid något. Jag var den ynsta i gruppen och sedan var väl de andra cirka 50 år och uppåt. Så det var jag och "tanterna" . Ja, inte du då mamma ;-).

Idag blev jag så glad, för jag fick ett brev helt oväntat från en vän jag inte pratat med på länge! Det är faktiskt väldigt roligt att få handskrivna brev. Det blir lite mer personligt. När jag var mindre skrev jag jätteofta brev och hade många brevvänner. Som mest hade jag åtta brevvänner samtidigt. Men nu mailar man och sms:ar och sådär, så det blir inte ofta man skriver några brev och det är egentligen väldigt synd.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Visst är det roligast med handskrivna brev. Jag har faktiskt kvar en brevs so jag har haft sedan jag var typ tonåring (cirka 4 år sedan ;) ). Vi mailar inte och vi sms:ar inte utan har bestämt oss för att bara skriva för hand. Det är de bästa dagarna när ett brev från Skåne ligger på hallmattan.

2008-09-03 @ 19:34:29
URL: http://agge.blogg.se/
Postat av: Louise

Hittade den här sidan, typ som gratismakeup fast med kläder. Tänkte prova och se om det är enkelt.

Man tjänar ihop poäng som man sedan får ut som presentkort hos H&M, JC eller Gina Tricot.

Jag värvar gärna dig om du vill (A) :)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=9181

2008-09-04 @ 18:31:23
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0